fredag 2. januar 2009

Hello! Welcome to my blogg

Godt nytt år!

Jeg tenkte at jeg kunne ikke være noe dårligere enn Gunna og jammen opprettet jeg ikke en blogg jeg også. Ett av mine nyttårsforsetter jeg kan stryke av listen. Jeg har valgt å kalle bloggen min for `Karen does the darnest things` jeg trenger vel ikke forklare hvorfor, men jeg kan bare nevne i fleng fra julen 2008. Karen skulle på skitur, kokte seg rødsaft og klarte og snudrikkebelte sitt opp ned og det så ut som jeg hadde hatt en rødvinsulykke i det jeg skulle ut skisporet:) .....pinlig. Jeg ble kraftig mobbet av både Peter og Gunhild, men jeg la jo meg selv på sølvfat, så da må man vel bare tåle det. For at verdifulle materialer ikke skal gå tapt har jeg derfor valgt å lage denne bloggen, håper dere får mye glede av den. Gunhild! du får oversette til Peter denne gangen her. sjallabais

1 kommentar:

  1. Jassa du kallebebbis! Dette blir spennende jeg benker meg foran pcen med 3d brillene paa

    Smask

    SvarSlett